domingo, 2 de mayo de 2010

Faltaba esta..

3 comentarios:

  1. ¿Está bien el libro?. Parece que venderse, se vende bien, pero no se...
    Pregunta: ¿Te anotastes en el Club El Patchwork Adelgaza?. Novedades a partir de Septiembre.
    Un beso y feliz verano.

    ResponderEliminar
  2. Hola, Rosa!. ¡Gracias por la visita!. No encuentro tu dirección de mail por ningún lado. ¿Me lo mandas, reporfi?. Te mantengo en la PEÑA.
    Y si, ya va siendo hora de que retomes un poco el blog, que nos tienes abandonaditas perdidas.
    Un beso.

    ResponderEliminar
  3. Hola Rosa! Volía deixar-te un comentari al teu correu personal, però veig que no el tens al bloc. T'agraeixo molt el que m'has deixat al meu però...em sap molt greu que no segueixis publicant al teu bloc.Hi hà tantes coses que es poden posar.No només de Patch!! Per a mí, tenir el blog em serveix de "teràpia". El fer coses com una recepta, un paissatge, manualitats, etc. i pensar que les puc penjar al bloc per donar-les a conèixer.Si necessites ajuda, tens tota la meva, i t'ho dic molt en sèrio.Si vols canviar el bloc, o el que sigui. Així que ja no tens excusa jaja. Qualsevol cosa m'escrius, d'acord?
    Petonets!

    ResponderEliminar

Related Posts with Thumbnails